Bli kunde

Hvordan endrer jeg formål?

Min Kron

← Tilbake til Vanlige spørsmål

Du kan endre formål ved å logge inn på din profil enten via nettsiden eller appen. Vi anbefaler å ikke gjøre dette oftere enn maksimum én gang i året fordi det kan føre til en dårligere utvikling dersom du gjør dette for ofte. Dette er fordi vi må kjøpe og selge investeringer når du endrer.

Hvis du ønsker å endre logger du inn enten via nettside eller app. På nettsiden trykker du på personikonet, 'innstillinger' og så 'din side' / 'endre formål, tema og risiko'. Tilslutt bekreft med BankID.

I appen trykker du på kontoen du vil endre og deretter går du ned til "detaljer" og naviger bort til "din plan". I "dropdown" menyen tar du valget "bakgrunn for plan". Nederst finner du muligheten for å endre planen din.

Les mer:
- Hvordan kan jeg endre min spareavtale?
- Kan jeg gjennomføre rådgivningsprosessen på nytt?
- Kan jeg opprette flere enn én Kronkonto?