Lurer du på noe?

Lurer du på noe om investering, fond, pensjon eller sparing? Vi er her for å hjelpe!

Slik kan vi hjelpe deg

Klagebehandling

Det er Compliance-avdelingen som er ansvarlig for håndtering av skriftlige kundeklager hos Kron AS. Kunder som ikke er fornøyd med de tjenester som er levert oppfordres til å ta kontakt med oss så snart som mulig. Vi anbefaler at saken i første omgang tas opp med våre spareeksperter på chatten. Dersom du fortsatt opplever misnøye kan du sende en skriftlig klage til Compliance.

Kunder vil motta en skriftlig bekreftelse på at klagen er mottatt og at saken undersøkes. En skriftlig redegjørelse for den beslutning som er fattet i saken vil deretter sendes til kunden når den er ferdigbehandlet. Eventuell videre klagebehandling vil håndteres via alminnelige domstoler.

Kundeklager kan sendes til compliance@kron.no

Lydopptak av telefonsamtaler

Kron tar lydopptak av alle telefonsamtaler med rådgivere i Kron (inkl. mobiltelefon) som følge av lovkrav for verdipapirforetak i Norge. Opptakene vil bli lagret i minimum tre år.

For mer informasjon ta kontakt med Compliance-avdelingen: compliance@kron.no

Kontakt via e-post

Har du spørsmål og helst vil sende oss en e-post er det ingenting i veien for det. Send en e-post til hei@kron.no så vil vi forsøke å svare så raskt vi kan.

Send oss e-post