Lurer du på noe?

Lurer du på noe om investering, fond, pensjon eller sparing? Vi er her for å hjelpe!

Slik kan vi hjelpe deg

Klagebehandling

Hvis det er noe du er misfornøyd med, eller ønsker å rette en klage så vil vi høre fra deg snarest mulig!

At du er fornøyd med oss er et av våre viktigste mål, og vi vil strekke oss langt for å hjelpe deg på en god og effektiv måte.

For å klage anbefaler vi en av følgende framgangsmåter:

1. Ta kontakt med oss på chatten
På chatten vil du kunne snakke direkte med en rådgiver i Kron som hjelper deg. Vi får løst de aller fleste saker her:)

2. Kontakt vår klageansvarlige på epost
Hvis du ikke finner en løsning på chatten, så ønsker vi at du sender en skriftlig klage til vår klageansvarlige på: compliance@kron.no
Vi svarer på klager så snart som mulig, og senest innen 10 virkedager.

3. Kontakt Finansklagenemda
Skulle du ikke være enig i utfallet på klagen, kan du ta saken videre til Finansklagenemda.
Du finner mer informasjon om nemndsprosessen på www.finkn.no

Lydopptak av telefonsamtaler

Kron tar lydopptak av alle telefonsamtaler med rådgivere i Kron (inkl. mobiltelefon) som følge av lovkrav for verdipapirforetak i Norge. Opptakene vil bli lagret i minimum tre år.

For mer informasjon ta kontakt med Compliance-avdelingen: compliance@kron.no

Kontakt via e-post

Har du spørsmål og helst vil sende oss en e-post er det ingenting i veien for det. Send en e-post til hei@kron.no så vil vi forsøke å svare så raskt vi kan.

Send oss e-post