Lurer du på noe?
Lurer du på noe om investering, fond, pensjon eller sparing? Vi er her for å hjelpe!
Innganger
Ofte stilte spørsmål
Vi har svaret på det meste i vår seksjon om ofte stilte spørsmål. Her finner du også detaljert informasjon hvordan vi investerer, priser og lignende.
Se ofte stilte spørsmålKontakt oss
Ta gjerne kontakt med oss på chatten. Den finner du nederst til høyre på denne siden eller i Kron-appen.
Er du allerede kunde i Kron får du raskest hjelp hvis du logger inn slik at vi vet hvem som spør.
Åpningstider for chatten
Mandag til fredag: 09-17
Åpningstider sommer 2024 - uke 27 til 31
Mandag til fredag: 09-16
Andre henvendelser
Ved andre henvendelser kan du sende en e-post til hei@kron.no .
Hvis det er noe du er misfornøyd med, eller ønsker å rette en klage så vil vi høre fra deg snarest mulig!
At du er fornøyd med oss er et av våre viktigste mål, og vi vil strekke oss langt for å hjelpe deg på en god og effektiv måte.
For å klage anbefaler vi en av følgende framgangsmåter:
1. Ta kontakt med oss på chatten
På chatten vil du kunne snakke direkte med en rådgiver i Kron som hjelper deg. Vi får løst de aller fleste saker her.
2. Kontakt vår klageansvarlige på epost
Hvis du ikke finner en løsning på chatten, så ønsker vi at du sender en skriftlig klage til vår klageansvarlige på: compliance@kron.no
Vi svarer på klager så snart som mulig, og senest innen 10 virkedager.
3. Kontakt Finansklagenemda
Skulle du ikke være enig i utfallet på klagen, kan du ta saken videre til Finansklagenemda.
Du finner mer informasjon om nemndsprosessen på www.finkn.no
Kron tar lydopptak av alle telefonsamtaler med rådgivere som omhandler investeringsrådgivning i Kron (inkl. mobiltelefon) som følge av lovkrav for verdipapirforetak i Norge. Opptakene vil bli lagret i minimum tre år.
For mer informasjon ta kontakt med Compliance-avdelingen: compliance@kron.no