Bli kunde

Kan jeg gjennomføre rådgivningsprosessen på nytt?

Min Kron

← Tilbake til Vanlige spørsmål

Ja! Du kan endre formål, risiko og tema selv hvis livssituasjonen din er endret og du vil gjøre forandringer. Men vi anbefaler riktignok å kun gjøre endringer maksimum èn gang i året fordi endringer for ofte kan føre til dårligere utvikling fordi vi må selge og kjøpe investeringer hver gang du endrer.

Hvis du vil endre kan du gjøre det enten via nettside eller app. På nettsiden trykker du på personikonet, «innstillinger» og så «din side». Her trykker du «endre formål, tema og risiko». Når du har gjort endringene bekrefter du til slutt med BankID.

I appen velger du kontoen du vil endre. Videre går du ned til menyen og trykker «detaljer» og naviger deg bort til «din plan» I «dropdown»-menyen velger du «bakgrunn for plan». Nederst kan du endre planen din. Signer til slutt med BankID.

Les mer:

- Hvordan har Kron laget min spareplan?
- Hvorfor velge Kron?
- Hva skiller Kron fra banker og andre finansielle rådgivere?